NÖJD KUND- GARANTI

Känn dig trygg med vår nöjd kund-garanti! Om du mot förmodan inte är nöjd med vårt arbete kommer vi självklart tillbaka och åtgärdar det du inte är nöjd med.

Hos Lokal Städservice handlar kvalitet om att säkerställa att leveransen av våra tjänster utförs enligt våra högt ställda krav och rutiner.
Det innebär bland annat att vårt uppträdande och förhållningssätt till kunder, medarbetare och kollegor följer våra värderingar och vår uppförandekod. Vi tror att man med ett prioriterat kvalitetsarbete får nöjda kunder och större delaktighet och engagemang från alla medarbetare.

Detta ser vi som avgörande för hur du som kund ska uppfatta oss.
För att garantin ska gälla måste invändningar meddelas senast 2 arbetsdagar efter städtillfället.



Behöver komma i kontakt med kundservice?

LOKAL STÄDSERVICE



Besökadress:
Bilgatan20
442 40 Kungälv
Sverige

Kundtjänst: 010-491 06 10
E-post kundtjänst
E-post vid obemannat kontor

ARBETA HOS OSS

Att arbeta hos oss är både roligt och utvecklande och för att säkerställa att vår städning är av hög kvalitet håller vi regelbundna internutbildningar.

Skicka ditt CV till oss om du vill bli en del av vårt team. Fyll i formuläret

VÅRA LÖFTEN

- Utbildad personal
- Alltid samma städare
- Ansvarsförsäkring
- Sekretessavtal
- RUT-avdrag direkt på fakturan

KUNDTJÄNST

Vår kundservice svarar på dina
frågor, vardagar mellan 08-17.
Tel: 010-491 06 10

Kontoret är obemannat på helger.