VÄRDERINGAR

OCH MÅLSÄTTNINGAR


FÖRTROENDET

Det innebär ett stort förtroende att få komma hem till dig och städa din bostad. Därför arbetar vi med väl beprövade städmetoder och noggranna arbetsrutiner. Givetvis anpassar vi städmetoder och arbetsgång efter din bostad. Efter genomfört uppdrag sätter du snabbt och enkelt betyg på städningen. Är du inte helt nöjd åtgärdar vi problemet direkt.


VÅRA PRISER

Vi garanterar att hålla låga priser och arbetar kontinuerligt med att hålla kostnader nere. Vi har varken några dolda avgifter eller långa uppsägningstider. Vill du ha en paus i din hemstädning så förstår vi det. Vill du avsluta din städning är det inte heller något problem och medför ingen extra kostnad för dig som kund.


NÖJD KUND-GARANTI

Om du mot förmodan inte är nöjd med vårt arbete kommer vi självklart tillbaka och åtgärdar det du inte är nöjd med. Kom ihåg att anmäla din reklamation senast två dagar efter utfört arbete. Vår personal lyder under sekretess så ni kan känna er trygga både i hemmet och på kontoret.


KVALITET

Hos Lokal Städservice handlar kvalitet om att säkerställa att leveransen av våra tjänster utförs enligt våra högt ställda krav och rutiner. Det innebär bland annat att vårt uppträdande och förhållningssätt till kunder, medarbetare och kollegor följer våra värderingar och vår uppförandekod. Vi tror att man med ett prioriterat kvalitetsarbete får nöjda kunder och större delaktighet och engagemang från alla medarbetare. Detta ser vi som avgörande för hur du som kund ska uppfatta oss.


SERVICE

Vi tror att service i hög grad är ett resultat av dialog och kommunikation och kommer ur en bra relation mellan oss och våra kunder. Vi vill skapa långsiktiga relationer och vägen dit tror vi går genom att ha en ärlig och rak kommunikation och inte krångla till det. Alla medarbetare genomgår en serviceutbildning där vi går igenom vad som krävs för att leverera enligt våra värdeord och vår uppförandekod. Vi är ett företag som är genuint intresserade av våra kunder och deras behov.


VÅRT MÅL

Vårt mål är att arbete vi utför ska påverka våra kunders hem eller arbetsdagar så lite som möjligt. Vi är försiktiga om ditt hem, målet är att du som kund ska komma till rent och fräscht hem med vetskapen att allt är utfört till punkt och pricka.


SNABBFAKTA


01234567890012345678900123456789001234567890

OLIKA STÄD I MÅN

Vi arbetar med väl beprövade städmetoder och har noggranna arbetsrutiner.



0123456789001234567890012345678900123456789001234567890

GENOMFÖRDA STÄD

Med så många städningar i ryggsäcken kan vi säkerställa kvaliteten och leva upp till de höga krav vi ställer på oss själva.



012345678900123456789001234567890

FLYTTSTÄD I MÅN

Vi levererar flyttstädningar med garanti och följer Mäklarsamfundets rekommendationer.


LOKAL STÄDSERVICE



Besökadress:
Bilgatan20
442 40 Kungälv
Sverige

Kundtjänst: 010-491 06 10
E-post kundtjänst
E-post vid obemannat kontor

ARBETA HOS OSS

Att arbeta hos oss är både roligt och utvecklande och för att säkerställa att vår städning är av hög kvalitet håller vi regelbundna internutbildningar.

Skicka ditt CV till oss om du vill bli en del av vårt team. Fyll i formuläret

VÅRA LÖFTEN

- Utbildad personal
- Alltid samma städare
- Ansvarsförsäkring
- Sekretessavtal
- RUT-avdrag direkt på fakturan

KUNDTJÄNST

Vår kundservice svarar på dina
frågor, vardagar mellan 08-17.
Tel: 010-491 06 10

Kontoret är obemannat på helger.